Organizacja udanej imprezy weselnej.

Nie każdy wie, jak prawidłowo podejść do kwestii organizacji imprezy weselnej. Jest to zadaniem dość czasochłonnym i wymagającym. Warto jednak podejść do niego na spokojnie. Przygotowując sobie odpowiedni plan działania i przestrzegając go skrupulatnie, można osiągnąć odpowiednie sukcesy w tej materii. Przede wszystkim trzeba będzie pamiętać o tym, aby do organizacji podejść z dość sporym wyprzedzeniem. Chodzi tutaj głównie o lokal na imprezę, oraz o DJ na wesele. W każdym z tych przypadków, będziemy mieć do czynienia z dość długimi terminami rezerwacji. Najlepsze lokale i najlepsi DJ-e na wesela, mają rezerwacje terminów nawet na ponad dok do przodu.

Plan organizacji imprezy weselnej.

Tak jak już o tym wspomnieliśmy, nie ma nic lepszego w tym przypadku jak przygotowanie sobie planu działania. Postępowanie według poczynionych założeń i odhaczanie poszczególnych zadań pozwoli nam na spokojnie przebrnąć przez cały proces. Warto więc sobie spojrzeć na poniższy przykładowy plan działania. Będzie on oczywiście tylko planem poglądowym, bowiem w trakcie innych imprez może się okazać koniecznym załatwienie innych spraw. Niemniej jednak można się tym planem zasugerować, i w zasadzie wszystko powinno być zgodnie z założeniami.

Rezerwacja lokalu na imprezę weselną

To pierwszy i najważniejszy krok. Nie możemy nawet wcześniej ustalić sobie terminu ślubu, gdyż nie wiemy czy upatrzony przez nas lokal będzie mieć wolny termin. Tak więc najpierw wybieramy lokal, a potem ustalamy termin imprezy weselnej. Warto zwrócić uwagę, iż w większości dobrych lokali, będziemy rezerwować termin z nawet dwuletnim wyprzedzeniem. Wynika to z faktu tego, iż jest mnóstwo chętnych na organizację imprezy w niewielkiej ilości dobrych lokali.

Rezerwacja zespołu bądź DJ na wesele

Następnym krokiem będzie zatrudnienie kogoś od oprawy muzycznej imprezy weselnej. Jest to tak samo ważne jak rezerwacja lokalu. Także i w tym przypadku będziemy mieć do czynienia z dość długimi kolejkami. Dobry DJ na wesele w Rybniku i Katowicach będzie mieć rezerwacje terminów nawet na rok do przodu. Tak więc jest to czynność do wykonania od razu po rezerwacji lokalu.

Organizujemy pozostałe kwestie związane z imprezą weselną

W tym punkcie będziemy dbać o resztę najważniejszych kwestii. Musimy przecież zadbać o następujące kwestie:

  • Ustalić menu w lokalu – ewentualnie zamówić dodatkowe usługi cateringowe. Ustalić terminy wydawania posiłków. Zadbać o to, aby w przypadku jakichś uczuleń gości, nie dostali pokarmów na które są uczuleni.
  • Ustalić repertuar z DJ-em
  • Zadbać o ewentualny nocleg dla gości przyjeżdżających z dalszych miejscowości.
  • Przygotować cały przebieg imprezy weselnej. Ustalić zabawy i porę ich organizacji.
  • Przygotować wystrój wnętrza lokalu na imprezę weselną.

Generalnie jest co robić. Z całą pewnością, jeśli lokal zarezerwujemy z dwuletnim wyprzedzeniem, to będziemy mieć przez kolejne dwa lat co robić o co dbać. Jest to więc wymagająca sprawa, niemniej jednak jeśli wszystko przeprowadzimy zgodnie z założeniami, impreza weselna będzie niezapomniana.

Dodaj komentarz