Konkurencyjność ofert firm oferujących przeprowadzki

przeprowadzki

Firmy transportowe konkurują o klientów w przeróżny sposób. Poza ceną liczy się jakość, pozytywne opinie, a zwłaszcza kompleksowość oferty o bardzo rozbudowanych usługach. Klienci oczekują od firm coraz więcej. Przede wszystkim ważna jest umiejętność doradzenia klientowi terminu przeprowadzki, jak też dokupienia poszczególnych usług jak pakowanie, zabezpieczenia sprzętów itp.

By nic nie zginęło

Klienci zazwyczaj obawiają się by nic im podczas przeprowadzki nie zginęło, Jednocześnie rzadko radzą sobie z pakowaniem przedmiotów. Firma z renomą wysokiej jakości, kultury pracowników to skarb. Mając dobrą opinię wśród klientów można wiele zyskać. Ponadto cenione są firmy które gwarantują ze swej strony kartony, pojemniki, worki, taśmy. Klienci rzadko orientują się co im będzie potrzebne do zabezpieczenia lustra czy lampy na czas transportu. Zdają się wówczas na wiedzę, kompetencje pracowników firmy realizujących przeprowadzki.

Transport cudzego mienia

Transport cudzych rzeczy to wielka odpowiedzialność, dlatego warto być rzetelnym w swej pracy. Co prawda firma przeprowadzkowa ma ubezpieczenie na wypadek dokonanych zniszczeń to jednak nie w tym rzecz. Pracownicy winni być elastyczni wobec klientów, pomocni i uczynni, a mieniem opiekować się jak swoim własnym. Dotyczy to przede wszystkim manewrowania meblami, zabezpieczania ich delikatnych elementów. Zlecając przewóz np. fortepianu właścicielowi zależy nie tylko na jego przewiezieniu ale także na tym by nie uległ on uszkodzeniu po drodze.

Cena jest ważna

Cena za usługi przeprowadzki jest bardzo ważna. Wiele osób nie stać na przeprowadzkę ale jednak musi jakość przewieźć swoje dobra do nowego miejsca. Koszty przeprowadzki to przede wszystkim koszty ludzkie. To siła rak i czas poświęcony na załadunek, rozładunek kosztuje najwięcej. Drugim kosztem składowym jest koszt paliwa i eksploatacji pojazdu. Chcąc zaoszczędzić można wypożyczyć sam samochód, bez obsługi pracowników. Niestety kierowanie się wyłącznie ceną nie popłaca. Źle opłacani pracownicy rzadko wykonują swa pracę chętnie, rzetelnie.

Dodaj komentarz